all of me loves all of you

Blir lite massuppdatering nu känner jag, hehe. Men som sagt så var jag alltså i Rom förra veckan, en helt fantastisk resa. Och ännu mer fantastiskt var att få komma hem och krama om pojkvännen som lagat iordning sjukt god mat! Mysis :) Något som inte är så fantastiskt är att jag just nu spenderar mitt sista påsklov med nån slags muterad halsinfektion. Är sjukligt hes, ibland försvinner rösten helt, och hostar som en jäkla idiot. Inte kul! Menmen.
 
Ändå tur i oturen att det är lov nu, för nån skoldag framöver har jag verkligen inte tid att missa.. hua, känner stressen. Nu är vi ju verkligen på "upploppet" av dom här tre åren. Fy tusan vad fort det har gått alltså! Gäälet. 
 
Nu ska jag dra av ännu ett avsnitt av Desperate Housewives och vänta på att den här dagen ska vara över, så att det blir torsdag och jag får träffa mitt hjärta igen! 
 
Puss&kram 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0