Lite förmiddagssvammel

Morsning korsning! Fast nu är det ju inte riktigt morgon längre, but still. Jag börjar 12:40 idag och har 2 språklektioner, sen är det beeptest som gäller som sagt. Puh.. gruvar mej! Löparrundan med syrran gick bra iallafall, går mycket bättre att springa med sällskap känner jag, får ut mer av det då. Så tummen upp för det! 
 
Annars så har jag duschat och gjort mej iordning nu och ätit lunch/frukost. Har hunnit med att spela lite gitarr också.. mysigt. Men nu snart så ska jag dra mej iväg mot stadsbibblan och möta upp Rebecca, ska låna barnböcker som ska analyseras ur feministiskt perspektiv. Blir nog rätt intressant. 
 
Har bestämt mej för att ta tag i massa saker idag som måste göras och som jag går runt och stressar upp mej för. Är ju mycket som ska göras inför resan och så nu! Så lite sånt ska jag försöka bocka av. (Bokstavligt talat, har skrivit en lista heh..) Hoppas att det hjälper lite mot den här stress-oro-negativa känslan jag hade igårkväll.. måste bli mer positiv känner jag, går ner mej så jäkla lätt så det är typ löjligt. Hehe. 
 
Häj! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0