vårshopping

Hoho, idag är det 1 april och jag har inte blivit lurad än så länge (så vitt jag vet..) Detta kan vara något slags rekord isåfall då jag råkar vara jordens mest lättlurade person. Och idag har jag äntligen fått mer surf till datorn och telefonen. Levt förra veckan som en stenåldersperson då både surfen på phonen och datorn tog slut, och tålamod till att vänta i 5min på att en sida ska laddas, ja det finns det inte. Tålamod är inget som finns i överflöd i denna kropp vill jag lova. Men nuuusååå, nu är jag tillbaka. 
 
Hängde med Rebecca på håltimmen idag, jag bjuckade på lunch också pluggade vi lite. Sen drog jag iväg på en liten spontan shoppingrunda. Var otroligt längesen jag köpte ett klädesplagg nu känns det som! Dessutom ville jag ha lite nytt och vårigt till garderoben. Så det blev 3 stycken våriga och fräscha toppar och ett halsband. (Och strumpor, men hur intressant är det.) 
 
Nu ska jag försöka få till en fyndig liten slutkläm på mitt maaaasterpiece till svenskan. Sen ska jag kolla ikapp på lite serier. 
 
Imorgon ska jag börja dagen med en löparrunda med syrran igen som förra onsdagen. För min del blir det dock en väääldigt lugn runda eftersom jag ska springa beeptest kl 3 imorgon också. Hua! Gruvsamt. 
 
Höres 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0