hot summer nights, mid july, when you and I were forever wild

Tycker det är nåt med den här låten och den här texten som är så brutal-fint. Liksom lite vemod blandat med kärlek. Eller så tycker jag den är fantastisk för att jag helt enkelt alltid kommer förknippa den med förra sommaren då jag och Robin träffades. Hur som helst så tycker jag den är sjukt fin. 
 
Tänkte bara kika in en snabbis och säga hej! Jag har haft jordens kanske mysigaste och härligaste helg. Jag och Robin har verkligen myst till 1000 och ändå gjort lite allt möjligt. Det har varit frukost på säng, fika på stan och filmmys blandat med målning, städning och lite sånt fix. Perfekt helg! Och nu är det lov, tjohooooo.. vad ska man göra om dagarna nu då? Haha. Kärt bekymmer :) 
 
Ha de! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0