love u

Det här att sakna någon så fort man skiljs åt, det här att bara förlora nån enda värdefull minut med varandra känns så otroligt tungt. Det här att titta på någon och se precis allt man önskat och vill ha, det här att älska någon så mycket att det känns som att hjärtat ska explodera i bröstet. Precis allt vill jag dela med dig, medgång och motgång, bra dagar som dåliga dagar och hela min framtid. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och med vartenda ben i min kropp, du är min andra halva. 
 
"I'm looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love." 
- Carrie Bradshaw 
 
Känns fantastiskt att ha hittat det där, det där som jag tror alla letar efter. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Råbin

Jag älskar dig också så fruktansvärt mycket hjärtat! <3

2014-02-17 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0