sista sportlovet

Såja, då har mitt sista sportlov någonsin dragit igång.. snyft. Skönt med lov, tråkigt att alla lov nu är dom sista. Menmeeeeen. Efter skolan idag så har jag bara tvättat, städat lite och packat inför hemfärd över lovet. Helgen spenderas i Marma och sen blir jag nog hos mamma och pappa från mån-tors. Blir bra det! Bara slappna av och andas hälsingeluft. Tänker inte pluggat nåt på lovet heller har jag bestämt. Så de så. MVH Rebellen 
 
Två mål har jag dock med lovet: bestämma mej för en jäkla balklänning och påbörja tre veckors perioden med löpträning. 
 
Som jag har skrivit tidigare så skriver vi träningsdagbok nu från v. 7 till v.15 på idrotten i skolan. Varav den här perioden avslutas med ett till beeptest. Och under 3 av dom här veckorna ska vi bokföra våran egen träning också (annars bara idrottslektioner). Så jag tror bestämt att jag ska försöka kicka igång det här under lovet, då det nog inte direkt blir full rulle om dagarna eftersom kompisarna i Edsbyn inte har lov samma vecka. Så då ska väl tiden finnas åtminstone! Och förhoppningsvis även orken och lusten. Hejaheja. 
 
Befarar att balklänningsfrågan blir ett svårare mål.. men hoppas på att med lite smakråd från mamma kunna välja! Snart når jag punkten då jag bara väljer en klänning på måfå haha.. SÅ less är jag på att leta balklänningar. 
 
Hörs! 
 
Vill utomlands igen...! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Preifelt

Åh vad härligt med lov :)

2014-02-22 @ 20:56:48
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Amanda

Sv: åh blir glad av stt höra det, ville just att det skulle vara lätt läst för alla inklusive icke insatta! Hoppas det är bra med dig:)

2014-02-23 @ 11:44:01
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0