"Everyone in this town, is seeing somebody else"

Long time no see, som bekant brukar det ha en tendens att bli så att det ekar tomt här emellanåt. 
 
Den här måndagen känns väldigt grå och trist. Är verkligen inte på topp nu.. och inte gör man ju det lättare för sig själv heller. Man ska plåga sej genom att tänka och älta. Varför gör jag jämt så? Gah.. menmen, efter regn kommer solsken sägs det. 
 
Något roligt som hänt sen sist jag skrev här är iallafall att jag har fått sommarjobb! På Gyllengården, ett äldreboende i Edsbyn. Känns otroligt roligt och spännande. Ska dit och hälsa på nu på onsdag! En stooor tyngd har släppt från mina axlar vill jag lova. Nu är ett stort stressmoment ur vägen! (Och nu kanske det kan få bli en utomlandsresa med Robin mot slutet av sommaren om det skulle kunna funka :D)
 
Annars vet jag inte om det hänt nåt särskilt direkt.. försöker hålla i löpträningen inför tjejmilen i september. Vart hos Robin på helgerna och pyglat på med huset och myst. Också lite fest. 
 
Nu ska jag plocka fram gitarren och ta nån ton en stund, det är ganska bra terapi. Om inte så har jag ballerina kladdkaka i skafferiet, det funkar ju också rätt bra. 
 
"Now who's the greater sin?"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0