won't you turn my soul into a raging fire

Tror jag kommit på hur jag ska göra för att få lust att skriva på bloggen - bestämma mej för att "plugga". Allt annat blir ju så jävla roligt då hehe. 
 
Så det är vad jag sitter och har försökt med nu ett bra tag. Har en svenska uppgift som jag gärna skulle ha ur världen vid det här laget.. ska se om jag kan ha lite större framgång senare. Annars så mumsar jag på lite choklad och springer upp och ner från tvättstugan. 
 
Började den här dagen med en löparrunda med syrran, blev en riktigt bra start på dagen! I måndags var det basket på idrotten och vi körde spel hela tiden, riktigt kul. Och igår körde jag intervaller. Så träningen har flytit på bra den här veckan hittills, imorgon är det crosstraining som står på idrotts-schemat. Får se om jag kan klämma in en joggingtur i helgen också förhoppningsvis, nästa vecka är det ju beeptest igen nämligen! Och träning behövs ju iof i vilket fall, i september är det tänkt att jag ska springa milen på 60min eller mindre, och det känns låångt borta just nu. Bara att kämpa på! 
 
Vad mer då.. hm.. inte denna helg men nästa åker jag och latinklassen till Rom. Känner mej sjukt oförberedd och inte särskilt taggad hehe. Ska väl bli roligt och skönt med lite mer somrigt väder. Men att få träffa Robin väldigt lite under två helger känns väldigt jobbigt. Meen.. det blir bra! *detblirkuldetblirkuldetblirkul* 
 
Nu ska jag ner i tvättstugan igen! 
Hööörs 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0